Gratis bloggdesigner och frågor och svar!

Hej! Jag gör bloggdesigner helt gratis till ni som vill ha en.

Då går de till så här ni skickar en kommentar eller ett mejl till mig och beskriver hur ni vill att eran blogg design ska se ut och när ni vill ha den.

Jag mejlar tillbaks och säger när ni kan få den m.m

Ni får också jätte gärna fråga frågor genom kommentarer elle mejl!
Så svarar jag på dom så gott jag kan!

Ni kanske undra vilken människa orkar sitta och hålla på med sånt.
Men jag gillar att hjälpa människor och gör de här för jag tycker de är kul faktiskt!

Mejla gärna [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej.Jo,jag vill ha en design,jag vill bara ha en snygg design,så om du har lust att göra en så kan du få välja,du kan väl kolla in min blogg så kanske du hittar något som passar till mitt skrivande.



Min blogg är:http://ammissoderblom.blogg.se/ Hej då..

2011-12-30 @ 09:38:21
Postat av: Anonym

Hej igen.Min epostadress är [email protected] :)

2012-01-01 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0